O nás 

Spoločnosť ACC MANAGEMENT s.r.o. začala písať svoj podnikateľský príbeh pod statusom živnosť, od februára 2009 do apríla 2010. Pod vplyvom pozitívneho rastu a vytvorením pevných vzťahov s našimi klientmi sme jej za odmenu zmenili stav na spoločnosť s ručením obmedzeným od 30.4.2010.

Ponúkame služby v oblasti účtovníctva, účtovné a ekonomické poradenstvo, mzdy, mzdové poradenstvo, kontrolu účtovníctva, rekonštrukciu účtovníctva a školenia v oblasti účtovníctva. Náš odborný tím pracovníkov, pre Vás zabezpečí kompletné spracovanie jednoduchého účtovníctva, podvojného účtovníctva, spracovanie mzdového účtovníctva, účtovnej uzávierky a daňových priznaní.

V prípade požiadavky, klientom zabezpečíme aj backoffice. Tým Naši partneri  získavajú spôsob ako optimalizovať náklady na administratívnych pracovníkov. Zabezpečíme vystavovanie faktúr, komunikáciu s klientmi, úhradu dodávateľských faktúr, vedenie pokladne, odosielanie pošty, odosielanie vystavených faktúr, kontrolu úhrad pohľadávok, až po upomienkovanie neuhradených faktúr po splatnosti.